onsdag 22. november 2017

ny bygning på plass...

Innbyggerne i Tullfors var lei av å gå på Bygdekinoen, så nå er Palace Cinema på plass i byen. På bildet ankommer Minnie Bricks premiæren på sin nye film. De som jobber på kinoen står utenfor og tar henne imot, sjåføren holder bildøren åpen for henne og en fotograf er tilstede og tar bilder.


Desverre var ikke så mange av byens befolkning til stede for å overvære hendelsen, men de har lovet å se filmen så snart de er ferdige med andre gjøremål.

Ellers i byen har jeg båret ned bondegården og satt den der jeg mener den bør være, og jeg har funnet frem den store skurtreskeren og reparert den etter at den hadde fått et sammenbrudd under oppbevaring. Det neste for gården nå blir å bygge noen innhegninger til dyrene og bygge opp åkeren som treskeren skal treske.

Jeg har også såvidt begynt å prøve å finne et sted å ha Ghostbusters HQ, men der har jeg ikke klart å konkludere med noe enda. Det beste ville jo vært å hatt det i sentrum, men der er det jo ganske trangt. Men har et par ideer jeg skal jobbe videre med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar