mandag 11. desember 2017

Fort Legoredo flyttet over til permanent bosted

Jeg har omsider flyttet Fort Legoredo over på de brune baseplatene det skal stå på. Fortet er plassert over fire plater, men de er ikke fulle,s å jeg får plass til litt annet på dem også etterhvert.


Oberstens kontor er bakerst i fortet. Slik jeg har plassert det blir det vanskelig å leke med de funksjonene som er bygget inn i settet, men det er god plass til å flytte rundt på soldater oppe på pallisadene eller inne i "borggården".


Jeg har litt lyst til å bygge tårnene ved hovedporten høyere, og kanskje også sette opp tårn i hjørnene, men dette får komme litt lenger frem i tid. De samme elementene som går med til å bygge ut veggene på fortet kan også brukes til bygninger i byen, og jeg har lyst på flere av dem også. Så vi får se hva jeg ender opp med å gjøre etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar