mandag 24. oktober 2022

Ny traktor til gården, John Deere

Jeg har bygget en ny traktor som jeg skal plassere på gården. Jeg har alltid ønsket meg en John Deere traktor i Lego, og for en stund siden fikk vi et lite offisielt sett der Lego og John Deere samarbeidet, men det var Technic og passet ikke inn i Tullfors. I stedet fant jeg tegningen til en av de traktorene jeg har bygget tidligere og kjøpte delene i settet i grønt i stedet for i rødt og hvitt. Så med de gule felgene ble denne John Deere traktoren født. Jeg skulle gjerne hatt noen John Deere klistremerker også, men jeg bruke alle på Technic-settet, pluss at de antagelig vis ville vært for store for denne traktoren uansett...

Fra denne vinkelen ser den ganske bra ut, og det er ingen tvil om at det er en John Deere.


Forfra ser den litt firkantet ut. Kanskje burde fronten hatt noe mer struktur, men jeg har bare bygget den ut fra den originale tegningen men i andre farger, så kanskje setter jeg meg ned og ser om jeg kan få til no her ved en senere anledning.


Bak på traktoren er det et lite "plan" som kan brukes til å frakte ting. Dette kan tas av om man ønsker det slik at man kan bruke hengerfestet i stedet, og hvis man vil kan man bygge andre gårds-redskaper som kan kobles på i stedet. Jeg kommr nok til å gjøre det etterhver som gården utvikler seg.


Jeg gleder meg til å plassere denne på gården i Tullfors. Som man kan se er det ingen figur med, i og med at jeg bare har kjøptdelene for å bygge i riktig farge. Men jeg har så mange figurer på gården allerede, at jeg finner helt sikkert en der som vil kjøre traktor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar