torsdag 30. juni 2022

Flere nye innbyggere i Customsville

 Customscville har en overvekt av lovens voktere, tror det nesten er fler av dem enn det er vanlige folk. Så med tiden må jeg vel finne en forklaring på hvorfor... Dette er de to figurene som kom med et Lego Movie sett, der han til høyre er Sheriff Not a Robot med et nytt ansikt og uten barten. Den ble i stedet gitt til deputien hans som er til venstre i bildet. De skal selvfølgelig få våpen også etterhvert.


Vet ikke helt hvordan jeg skal bruke denne karen, han er vel egentlig en del av Power Miners serien, eller noe sånt. Kanskje er han en gruve-ingeniørsom jobber sammeen med den gamle gullgraveren. Jeg har ikke helt planen klar enda, men syntes han kunne ligne litt på en soldat fra konføderasjonen (sørstatene) ved første øyekast, og tenkte at han helt sikkert kunne få en jobb i Customsville.


Denne karen er bare halvvegs "westernifisert". Han har fått cowboyhatt, men skal ikke gå med tryllestav lenger. Som trylllestaven avslører så kommer han fra Harry Potter opprinnelig, men jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken rolle han skal ha i Customsville. Kanskje er han en handelsreisende, siden han har en stor koffert. I så fall tror jeg at jeg plasserer ham i trappen opp til togperrongen der han sleper med seg den store kofferten opp trinnene så han kan ta toget videre til neste by for å selge mere varer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar