fredag 7. september 2018

Nye bygninger

Jeg tenkte det var på tide med en liten oppdatering med bilder her inne igjen. Det er flere endringer som er på trappene og vil bli gjennomført i løpet av høsten, og de skal selvfølgelig bli vist frem her inne.

Først ut i dag er bildet av Parisian Restaurant som nå er på plass i sentrum. Med dette huset på plass er hele den første rekken med bygninger på plass.


Det nyeste modulhuset, dineren, har også fått plass i byen, men jeg regner med at jeg kommer til å flytte det til et annet sted etterhvert, da jeg har lyst til å lage et ganske høyt kontorbygg her i fremtiden. Men vi får se hva fremtiden bringer.


Her har vi en jente om har blitt ansatt som assistent på Chez Albert og hun forter seg bortover grusen for å rekke jobben. Etterhvert skal dette fortauet få stein slik at det blir fint å gå på.


Jeg måtte flytte søppelbøtten fra siden av bygningen, da den nye brannstasjonen vil komme veldig tett opp mot Ghostbusters HQ. Men den passer egentlig veldig fint ved hovedinngangen. 


Jeg måtte også flytte vekk trafikklyset,, så det har jeg midlertidig plassert her. Jeg ønsker å bygge noen flere slike og plassere ut et par steder i byen, da dette gir et mye mer naturlig gatebilde med en gang.


Bondegården har ikke fått så mye kjærlighet som jeg hadde ønsket, men jeg har begynt å jobbe med ideer for å bygge en innhegning til grisene med et lite tak så de kan gå ute i all slag vær, og et hønsehus til alle hønene. Nå som jeg får litt bedre strand-område regner jeg med at jeg flytter hengekøyen bort dit, da jeg helst vil bruke plassen mest mulig effektivt på gården da det er så mye eg gjerne vil vise frem.


Jeg avslutter dette innlegget med et lite oversiktsbilde over sentrum med modulbygningene. Jeg ser frem til å få første etasje på rådhuset på plass slik at dette kommer litt tydeligere frem i bybildet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar