mandag 23. september 2019

Tullfors - Generell oversikt slutten av august

Jeg har fått satt inn vindmøllen i Tullfors, og siden den har to utelys på hytta som er foran vindmølla måtte jeg jo ta et bilde i mørke...


Mens politiet likevel har sperret av gaten i forbindelse med overføring av penger til pengetransporter fant vegvesenet ut at det kunne være greit  bytte pære i gatelyset i gaten.


Westernbyen har blitt flyttet til et eget bord, og der med har Jo's Garage og Joes's Diner fått sin faste plass i Tullfors.


Jeg har også fått plass til et lite Creator-hus som er et byhus. Jeg håper å få plass til noen flere slike hus etterhvert, men ikke så veldig mange da kona egentlig samler på disse husene (men dette hadde vi tilfeldig vis to sett av) og antagelig blir det en liten Creator-by inne på utstillingrommet.


Vindmøllen er så stor at jeg må ta bilde med mobilen på høykant. Det er et flott tilskudd til Tullfors, og et bevis på at Tullfors satser grønt.


Her har vi den nye romhavnen, og når jeg ser bildet her kan jeg se at det måtte gå galt med den platen som romhavnen er satt på. Den har siden knelt slik at romhavnen ser ut som en litt vid u. Jeg så det ikke da jeg satt den ned, men ser det jo tydelig på dette bildet. Her her det en plan om at det vil komme noen andre bygninger etterhvert. Jeg har planer om en litt bedre Launch control, et bygg der astronautene trener (kanskje i kjelleren på launch control slik at det blir færre bygg og mer plass til andre detaljer) og så har jeg planer om å bygge inn hangaren som kun har en vegg.


Her har vi tre astronauter som akkurat har trent i "sentrifugen" som sjekker hvor mye g-krefter de tåler.


Og her ser vi to astronauter som snart skal ut på oppdrag med romfergen man så vidt kan se hale partiet på i bakgrunnen. De får sine offisielle pressebilder tatt av Lego Spaceforce sin egen pressefotograf.


Når noe nytt åpner er selvfølgelig media til stede og her har vi Tullfors sin ofisielle utegående reporter på plass for å lage en sak om romhavnen.Jeg drømmer om å bygge et ganske høyt kontorbygg i det ene hjørnet i Tullfors, og da har jeg planer om at Radio og TV-kanalen skal få sine kontorer i en etasje der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar